23. Oktober 2014

Fair Isaac Corporation kündigt Daten zur Veröffentlichung der Finanzergebnisse des vierten Quartals 2014 an

23. Oktober 2014

SAN JOSE, CALIFORNIA—October 22, 2014—FICO (NYSE:FICO), a leading predictive analytics and decision management software company, will announce its fourth quarter fiscal 2014 results on November 6, 2014, after the market closes and will host a conference call on November 6 at 5:00 p.m. Eastern Time (4:00 p.m. Central/ 2:00 p.m. Pacific).

This call will be webcast and can be accessed at FICO's website at www.fico.com/investors. A replay of the webcast will be available through November 6, 2015 and can be accessed at our Past Events page (http://www.fico.com/en/about-us/investors/event-calendar/).

The webcast will also be distributed through the Thomson StreetEvents Network to both institutional and individual investors. The webcast can be accessed via Thomson's password-protected event management site, StreetEvents (www.streetevents.com).

FICO (NYSE:FICO) delivers superior predictive analytics solutions that drive smarter decisions. The company's groundbreaking use of mathematics to predict consumer behavior has transformed entire industries and revolutionized the way risk is managed and products are marketed. FICO's innovative solutions include the FICO(R) Score -- the standard measure of consumer credit risk in the United States -- along with industry-leading solutions for managing credit accounts, identifying and minimizing the impact of fraud, and customizing consumer offers with pinpoint accracy. Most of the world's top banks, as well as leading insurers, retailers, pharmaceutical companies and government agencies, rely on FICO solutions to accelerate growth, control risk, boost profits and meet regulatory and competitive demands. FICO also helps millions of individuals manage their personal credit health through www.myFICO.com. Learn more at www.fico.com. FICO: Make every decision count(TM).

Erklärung zu zukunftsgerichteten Informationen
Except or historical information contained herein, the statements contained in this news release that relate to FICO or its business are forward-looking statements within the meaning of the "safe harbor" provisions of the Private Securities Litigation Reform Act of 1995. Diese zukunftsgerichteten Aussagen unterliegen Risiken und Ungewissheiten, die dazu führen können, dass die tatsächlichen Ergebnisse erheblich abweichen, einschließlich des Erfolgs der Entscheidungsmanagement-Strategie und der Reengineering-Initiative des Unternehmens, der Aufrechterhaltung seiner bestehenden Beziehungen und der Fähigkeit, neue Beziehungen zu Kunden und wichtigen Allianzpartnern aufzubauen, seiner Fähigkeit, weiterhin neue und verbesserte Produkte und Dienstleistungen zu entwickeln, seiner Fähigkeit, wichtige Fach- und Führungskräfte zu rekrutieren und zu halten, Wettbewerb, regulatorische Änderungen in Bezug auf die Verwendung von Verbraucherkrediten und anderen Daten, das Ausbleiben der erwarteten Vorteile von Übernahmen, anhaltende wesentliche ungünstige Entwicklungen der globalen Wirtschaftslage und andere Risiken, die von Zeit zu Zeit in den SEC-Berichten von FICO beschrieben werden, einschließlich seines Jahresberichts auf Formular 10-K für das am 30. September 2013 beendete Jahr und seines letzten Quartalsberichts auf Formular 10-Q für den Zeitraum bis 30. Juni 2014. Sollte eines dieser Risiken oder Ungewissheiten eintreten, könnten die Ergebnisse von FICO erheblich von seinen Erwartungen abweichen. FICO lehnt jede Absicht oder Verpflichtung ab, diese zukunftsgerichteten Aussagen zu aktualisieren.

FICO is a trademark or registered trademark of Fair Isaac Corporation in the United States and other countries.